Monday 14 May 2012

BILA BLOGGER PAKATAN MENCABAR ANWAR DAN AZMIN...!

Memang sah Anwar dan Azmin kian dipinggirkan. Walaupun blogger pakatan cuba menahan nafsu supaya tidak mencederakan pasukan sendiri menjelang pru 13 yang berada diambang, tapi gelodak nafsu amarah dah tak dapat dibendung lagi. Anwar dan Azmin yang terpalit isu moral sepatutnya dah sedar diri. Kalau tak terjun lombongpun, paling tidak duduklah diam2 bermuhasabah diri. Dan lebih baik lagi pergilah mana2 sekolah pondok dan belajar hukum hakam agama Islam.

Bila blogger Kerajaan Rakyat duk cabar Anwar dan Azmin ikut cara bekas MB Perak, Nizar yang berani datang dan duduk di meja depan untuk mendengar dan menjawab tuduhan yang dibuat, akak kira blogger pakatan dah muak nak jawab segala isu moral makhluk berdua tu. Seharusnya Anwar dan Azmin lebih berani ke depan dan berada di kelompok BN untuk menjawab persoalan moral ke atas mereka. Tapi Anwar dan Azmin lebih banyak diam dan setakat menjawab yang itu semua adalah fitnah Umno. Bila ada cabaran seumpama itu, nampak sangat orang PR sendiri yakin yang bukti besi video itu memang 100 peratus tepat.

Tapi akak tak heran sangat. Sifat keperempuanan Anwar dan Azmin memang dah lama terserlah. Cuma tak payahlah nak puji sangat tindakan si Nizar tu. Pada akak tindakan Nizar duk ganggu majlis orang dan datang tanpa diundang adalah tindakan jantan yang kurang ajar. Namun akak kagum dengan tindakan orang BN, Datuk Shaarani dan Hanafiah Man yang bertindak seperti lelaki yang budiman dengan memberi tempat utama kepada Nizar yang datang tiba2 ke majlis mereka di Tualang Sekah, Kampar. Klau orang BN yang datang ke majlis PR, entah2 disambut kasut.


Kerajaan Rakyat: Cabaran buat pimpinan PKR terutama Anwar Ibrahim dan Azmin Ali


Published with Blogger-droid v2.0.3

No comments:

Post a Comment