Thursday 31 May 2012

SHAHRIZAT DIBEBASKAN DARI TUDUHAN!! JANGAN MARE....

Hahaha.  Mesti mengamuk sakan si Rafizi lembu dan si Mak Lampir.  Mesti tak cukup mulut nak mengata dan barangkali dah panggil presspun untuk buat kenyataan tidak berpuas hati dengan hasil siasatan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) mengisytiharkan Shahrizat tak terlibat dalam isu NFC.  Mesti berbuih-buih dan tersembur-sembur air liur dia orang marahkan SPRM.  Dan yang biasa kita dengar ialah SPRM dibayar, SPRM diarahkan, SPRM anjing dan macam-macam lagi.  Tapi akak peduli apa.  Orang kalau dengki, kalau sakit hati, memang akan bertindak macamtu lah.  

Harap Shahrizat akan menang nanti masa saman si Rafizi!  Biar Rafizi terkapai-kapai.  Tapi akak tengok, sekali pandang, si Rafizi tu memang ada iras-iras lembu.  Ke akak salah pandang? 

2 comments:

  1. Anonymous16:28:00

    Itu bukan lembu lagi daa.. Jadi 'SELEMBU'. Kacukan Seladang dgn Lembu..sbb tu muka dia jd HITAM mcm kat gambo tu..wkakaka Kalo nak jadi 'SELEMBI' pun blh jugak..Kacukan 3 generasi, Seladang, Lembu dan Babi..hahaha.. roy

    ReplyDelete
  2. Anonymous21:21:00

    Kalau "SELEMBIR" jadi lah kacukan 4 penjuru antara Selandang, Lembu, Babi dan Mak Lampir. Kahkahkahkah...... padan muka ko kena saman.

    ReplyDelete