Tuesday 7 August 2012

ABBY ABADI DENGAN SIAPA MALAM-MALAM TUU??

Bila akak tegur orang kata akak cemburu dengan Abby.  Mungkin betul agaknya akak cemburu bila tengok Abby semakin galak sekarang nie sebagai Ostazah Pas.  Dan akak semakin cemburu bila nampak Abby diusung ke sana ke mari dek ramai ostad2 Pas.  Lebih membara kecemburuan akak bila terbaca di SINI yang Abby Abadi berjalan malam2 bersama Dewan Pemuda PAS Wangsa Maju untuk bertemu dengan golongan gelandangan.  Yang akak cemburu tu, apa pasal yang Pemuda Pas duk usung Ostazah Abby?  Dan kenapa pulak si Abby ni tak ikut kumpulan Dewan Muslimat Pas jer.  Kan lebih manis, lebih bersopan.  Apa lagi malam2 di bulan Ramadan nie....Isyy..isyyy isyyyy. 

Dan lebih cemburu akak bila tengok Abby pakai jeans ketat!  Jeles akak.  Kalau pakai jeans ketat macamtu, akakpun layak gakla dipanggil Ostazah! 

6 comments:

  1. Anonymous17:25:00

    Ha akak tak jeles ke gambar norman hakim peluk memey dan abby lepas berbuka dan sebelum solat.Bekas suami boleh pulak peluk ostazah tu?


    Akak Kat Shah Alam

    ReplyDelete
  2. Anonymous14:05:00

    kalo akak jeles tgk pakai abby pakai jeans ketat, akak pakai underwear je la k..lagi gempak dari abby nti..

    ReplyDelete
  3. Anonymous14:25:00

    setuju2..akak xpayah jeles tgk abby pakai jeans...akak pakai la bikini lagi kalah abby

    ReplyDelete
  4. Anonymous14:28:00

    eh akak, abby mmg gelar diri die ustazah ke..?? xtau pulak.....rasa nye xde lak dy menggelarkn diri die ustazah..dy manusia dlm proses nak berubah...nk pakai jeans ke suke aty dy la huhu akak pulak yg terover..lawak la akak ni..heheheehe

    ReplyDelete
  5. Anonymous21:13:00

    Yang peliknya tak suka join program muslimat PAS ...ha ha unsur kegatalan masih ada pada Abby yang tak abadi ni,Lebih suka dengan ustaz ustaz yang jantan.Akak tu bukan jeles la u olz ...cuma perli je.


    Khalid Tak Gagap

    ReplyDelete
  6. Anonymous21:15:00

    Ex laki boleh peluk si Abby ni apa ker jadah? haram jadah tu.

    ReplyDelete