Wednesday 23 January 2013

LUCAH SUNGGUH!!

Bukak je blog, ada cerita lucah. Berapi-rapi blogger duk cerita perihal kelucahan melampau yang perlu dirujuk kepada mufti. Akakpun terujalah nak tahu apa yang lucah tu. Rupanya kes orang berlaga pipi! Berlaga pipi depa kata lucah dik non! Berlaga 'Anu' tak lucah pulak. Hairan sungguhla akak dengan depa ni semua. Punyalah nak cari salah, sampaikan isu berlaga pipi Sultan Selangor dengan Kavita Kaur pun umpama satu kelucahan yang boleh memberi ereksi kepada penonton. Kenapalah teruk sangat sakit hati dengan Sultan Sultan ni semua? Pada akak, ini bukan setakat sakit hati, tapi iri hati yang semakin membusuk di jiwa. Cuba bawak bertenang bang.... Cuba duduk fikir, apasal duk sakit hati sangat ngan para Sultan ni?


 --------------------------------------------------

Dalam satu majlis pertunjukan fesyen di mana Kavita Kaur menjadi salah sorang modelnya, Sultan Selangor, Sharafuddin Idris Shah telah turut menjadi tetamu. Melihat kepada kelaku Sharafuddin Idris Shah, timbul beberapa persoalan dihati saya.

Lihat dulu turutan gambar yang dipaparkan dan kemudiannya saya amat berharap Mufti Selangor dapat menjawab beberapa soalan saya di sini.

Persoalan:
- Apakah Mufti Selangor sedar majlis sosial yang bertentangan dengan ajaran Islam itu dihadiri oleh Sultan Sharafuddin Idris Shah?

- Apakah wajar seorang yang diwartakan sebagai Ketua Agama Islam negeri menghadiri majlis seumpama itu?

- Apakah tindakan Mufti Selangor setelah mengetahui seorang yang diwartakan sebagai Ketua Agama Islam negeri bukan hanya menghadiri majlis sosial yang mengkhayalkan, malah kelakuan Sultan Sharufuddin Idris Shah yang terlalu lucah dengan melagakan pipinya dengan wanita bukan muhrimnya, Kavita Kaur?

http://kerajaanrakyat.blogspot.com/2013/01/perbuatan-sultan-selangor-sharafuddin.html#more
----------------------------------------------------

2 comments:

  1. Salam.
    Akak minta pautan dlm blog akak. Sy senaraikan blog tuan dalam SENARAI BLOG SANTAI DAN HANGAT. Blog sy revolusifikiran.blogspot.com blog santai gambar-gambar dan fakta-fakta yang menarik. Terima kasih kerjasama Akak.

    ReplyDelete
  2. Anonymous12:14:00

    masalahnya, sesuai ke seorang sultan mempamerkan tindakan yg sedemikian....????

    ReplyDelete