Tuesday 27 December 2011

BLOGGER FUCKATAN HINA PEMUDA PAS! BAIKKK PUNYA KUTUK.!

Keputusan mahkamah telahpun diketahui umum. Khir Toyo dihukum penjara 12 bulan. Lama gak tu. Kalau bercuti 12 bulan kat Italy, mesti takde hal. Akakpun nak. Tapi Khir Toyo kena duduk kat penjara. Sehari rasa setahun. Kalau setahun umpama cam 10 tahun!

Akak bukan nak cakap pasal penjara sebab akak tak pernah masuk sekalipun buat lawatan ke penjara. Tapi akak nak kasitahu macammana keputusan mahkamah dalam kes Khir Toyo telah bikin puak fuckatan pening, meroyan, marah dan berpecah belah.

Keputusan mahkamah yang menghukum Khir Toyo memperlihatkan mahkamah di negara ini tidak pernah mengikut bulu dan tidak dikawal oleh BN macam yang difitnah dek kumpulan yang kecewa kat luar sanatu. Dan ini cukup membimbangkan puak fuckatan. Ada dikalangan ahlinya telah memperlihatkan yang mereka mula percaya kepada sistem kehakiman negara. Antaranya Naib Ketua Dewan Pemuda Pas, Dr Raja Ahmad yang mengeluarkan kenyataan medianya tentang hukuman yang diterima oleh Khir Toyo.

"Tiada yang memeranjatkan dalam kes Dr Khir Toyo kerana ramai telah menjangkakan lebih awal apakah nasib yang akan diterima beliau. Kes beliau juga adalah berat dan sukar dinafikan sehingga mahkamah menjatuhkan hukuman yang setimpal dengan kesalahannya." katanya.

Yang kumpulan fuckatan marah sangat sebab Naib Ketua Dewan Pemuda Pas ni mengaku yang mahkamah menjatuhkan hukuman secara adil. Depa tak puas hati kerana Raja Ahmad duk puji mahkamah! Kemarahantu diterjemahkan dek blogger fuckatan sendiri si Perisik Rakyat. Dia duk kata pemuda Pas bodoh dan tak pernah cerdik. Pemuda Pas cuma layak tawan Puduraya dan Hentian Putra jer. Baikkk punya kutuk beb!

Depani marah sebab depa dah hilang satu point untuk menakut-nakutkan rakyat tentang ketidakadilan mahkamah. Dan bila hukuman dijatuhkan depa cari point baru dengan mengatakan yang mahkamah tak adil jugak sebab hukum Khir Toyo 1 tahun jer. Pengganggur yang curi 6 botol syampo kena 2 tahun penjara dan penganggur yang curi susu bayi kena 3 tahun penjara. Khir Toyo curi 3 juta cuma kena 1 tahun. Tapi bila pulak yang Khir Toyo mencuri? Depani tahu atau tak fakta kes? Tuduhan atas Khir Toyo bukannya mencuri tapi sebaliknya menggunakan kedudukannya sebagai MB untuk dapatkan potongan 3 juta untuk beli rumah dan tanah. Kat mana ada perkataan curi tu? Merepek tul. Curi tu cuma persepsi puak fuckatan jer. Dan persepsi tu la yang depa nak guna untuk memperbodohkan rakyat. Depa sendiri yang selalu kata yang rakyat sekarang dah cerdik. Tapi depa yang bodoh ni cuba pulak nak memperbodohkan orang yang cerdik. Memanglah kena gelak jer

Orang fuckatan terutamanya Pkr memang dah bengang tahap giler dengan Pemuda Pas. Sikap Pemuda Pas yang macam nak berbaik dengan Umno bikin depa sakit jiwa. Pemuda Pas Wangsa Maju pun dah sedar yang kerajaan Malaysia lebih baik dari Mesir. Katanya dalam blog Pemuda Pas Wangsa Maju jentera kerajaan seperti Fru jauh lebih berhemah dari tentera Mesir dalam mengendalikan kes demonstrasi. Ini merujuk kepada rakaman video klip yang memperlihatkan tentera Mesir menyerang dan membelasah wanita sehingga separuh mati. Wanita Pas sendiri duk hantar surat bantahan kepada kerajaan Mesir. Masa Bershit 2.0 dulu ada ke wanita Pas hantar bantahan pada kerajaan Malaysia pasal kekejaman polis?

Ini yang bikin puak fuckatan bengang terutama sekali orang Pkr. Sedikit demi sedikit kaum depa terutamanya dari Pas duk mula nampak beri sokongan pada kerajaan. Dahla PRU semakin hampir. Pakatan dah semakin resah. Panas bontot beb. Tak tahu nak tuju sasaran kat mana. DS Najib plak memang bijak bersilat. Ilmu penuh dalam dada. Lagi budak-budak tak cukup ilmu cuba nak terajang sana sini. DS Najib tepis pakai anak jari jer sambil senyum. Pehhh!

Sesekali akak marah gak ngan DS Rosmah sebab dapat DS Najib. Napelah dulu DS Najib tak kahwin ngan akak jer. Huhuhu. Jeles beb!

2 comments:

  1. Anonymous04:48:00

    hahaha.. ayat last tak bole blah.. tapi artikel ni best!!!

    ReplyDelete
  2. Pada suatu masa dan ketika pasti Abang akan bertemu dengan Akak.

    Apabila PAS dah semakin sedar mereka dipermaikan oleh PKR & DAP maka perlulah balik kepangkal jalan. Tak perlu malu kerana malu itu sebahagian daripada Iman.

    PAS harus menyusun semula kekuatan mereka tak perlu buang tapi ganti orang2 seperti Nik Aziz, Hadi Awang, Mat Sabu, Mahpus, Husam, Nizar dan beberapa orang lagi yang sudah tidak relevan dengan corak perjuangan cakap kuat dan kelentong lebih.

    PAS masih ramai cerdik pandai bukan sahaja dikalangan yang berumur malah yang muda.

    PAS perlu berhemah dalam mendekati rakyat. Jangan sekali-kali mula dengan maki hamun.

    Belum pun PRU13 rakyat dah putuskan PAS tidak layak mau pun setanding dengan UMNO apabila Negara Islam itu ditukar kepada Negara Kebajikan. Malah untuk membangunkan Islam pun PAS tak mampu.

    Kalau tiada kebebasan berceramah dan Harakah dengan berita yang tak pasti sumbernya PAS dah lama bungkus.

    Abang rasa dalam erti kata lain PAS masih SYOK SENDIRI.

    ReplyDelete