Tuesday 15 May 2012

AKSI MELAMPAU! JANGAN TIRU!

Tak kisahlah atas sebab dan alasan apapun, tapi perbuatan melakukan senaman punggung di hadapan rumah orang pada akak adalah satu aksi melampau yang kurang bijak. Dan akak rasa malu sebagai orang Melayu bila ada sekumpulan Melayu mengadakan pesta tayang2 punggung macamtu. Tak ada cara yang lebih sopan dan lebih nampak cerdik ker? Nanti tak pasal2 nama org Melayu dan Umno jugak dipersenda. Tolongla jangan duk buat lagi aksi melampau cam gitu.
P/s: klau berani sangat, pi la tayang punggung kat Anwar.
Published with Blogger-droid v2.0.3

4 comments:

  1. Anonymous22:00:00

    ya. betul tu. Sebab tu saya tak buka atau baca ruangan tu. Sebab tak berapa kena.

    ReplyDelete
  2. Anonymous23:26:00

    kadang2 perlu juga buat macam tu supaya kita ajar pendatang2 macam ini supaya dioarang ni menghormati negara Msia yang aman. kalau kita tak ambil peluang ambiga syaitan ni akan guna segala ilmu sesat putar alam dia untuk selamat kan diri ..nak tau apa ilmu putar alam tu ? undang2 zaman batu la yang ambiga pegang samapai sekarang ..bila dia salah kata dia tak salah. orang lain buat dia kata salah..ni celaka harus di halau dari msia. Masa dia nak buat Bersih 3.0 hari dengan bangga dia cakap ..tetap akan buat kat dataran ..itula kalau celaka tetapa celaka...betina mcm ni perlu dilaknat sebaik mungkin...Orang Melayu sekarang terlalu banyak dihina dicaci dimainkan oleh bangsat DAP , MAjlis Peguam, PKR. takan la kita nak diam sahaja....Jangan terkejut nati setiap hari ada NGO akan buat program depan rumah ambiga ..tetapi aku sokong dibuat disetiap rumah kelapa pemimpin bersih ...terutama syaitan besar ..Anwar.

    ReplyDelete
  3. Anonymous10:21:00

    Setuju ngan Anon 23:26:00. Itu saja cara nak saiko mereka. Korang, baru goyang punggung korang dah risau. Puak Bershit memekik melolong dan buat demo kat Mekah korang tak sanggah. Itu lebih memalukan umat Islam.

    ReplyDelete