Saturday 28 April 2012

AMBIGA DAN ANWAR DIMAKI DAP!!

Ambiga dah puas. Anwar dah gelak besar. Mereka berjaya menimbulkan huru hara di ibu kota. Tak tahulah berapa ramai yang cedera, berapa ramai yang ditangkap, tapi sejarah telah terpahat. Inilah kekejaman yang dilakukan oleh pemimpin pembangkang.

Ambiga tak payahlah buat2 terperanjat bila para penyokong yang berarak di ibu kota tu main kasar, ganas dan tak bertamadun. Mustahil tak tahu akibat yang berlaku kalau dah berkumpul ramai2 dan para ketua melaungkan semangat dan menaikkan kemarahan mereka. Kalau dah hari2 korang terapkan perasaan benci di hati penyokong korang, korang ingat depa semua tu akan berlemah lembut dengan pihak berkuasa? Akan lambai2 dan peluk cium pihak polis? Akai ada ka?

Camana si Ambiga nak kawal 200 ribu para pendemo? Dia tak kenalpun siapa. Jadi macammana dia boleh yakin yang pendemo tu semua tidak akan bertindak ganas? Arahan Ambiga yang suruh bersuraipun tak ada siapa yang ambik peduli. Mana tahu kalau bebudak yang berdemo tu amik arak, amik dadah. Tindakan dia orang yang dalam keadaan separuh sedar dah tentu2 merbahaya. Tu pasal ada bebudak yang beraksi macam monyet memanjat kereta polis yang sedang berjalan. Masatu tak ada sesiapapun yang kena langgar lagi. Bila kete polis terbabas dan terlanggar orang yang berdemo, terus manusia berhati binatang ni pukul polis dan terbalikkan kete polis.

Tu pasal duk selalu cakap yang polis tu anjing, lama2 perangai sendiri bertukar jadi binatang. Akak rasa marah betul kat Ambiga, kat Anwar dan Nik Aziz dan pemimpin pembangkang lain! Rasa benci sampai ke ulu hati. Moga Allah berikan balasan yang setimpal kepada dia orang ni!

Ambiga dan Anwar dimaki Dap? Hahaha. Dap gelak je beb. Tak payah depa susah2, Anwar dan Ambiga dah buat kerja untuk depa...dasar anjing perasan pemimpin. Poodaahhh!


Published with Blogger-droid v2.0.3

6 comments:

  1. Anonymous22:52:00

    Saya setuju dengan akak. Kita berharap Anuwar dan Nik Aziz dilaknat didunia kerana mereka ni sebenarnya adalah dajjal.

    ReplyDelete
  2. Anonymous00:11:00

    Mari satu Malaysia kita solat Hajat dan Baca Yaasin minta diselamatkan dari kerakusan pemimpin pembangkang yang membuli pasukan Polis dan rakyat yang teraniaya tidak dapat mencari rezeki hari demonstrasi. Ingat, rakyat yang teraniaya cepat makbul doa mereka. Biar mereka buat demonstrasi ala barat, kita mengadu kepada Allah yang Maha Berkuasa. Mereka mungkin dah kurang yakin kepada Allah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous00:18:00

      setuju 100%, kalu dulu dia orang yang buat solat hajat dan baca yasin...sekarang rasanya dah tiba giliran kita yang menyokong keamanan untuk buat itu semua....minta tolong dari Allah lagi baik dari harapkan pihak berkuasa ambil tindakan

      Delete
  3. Anonymous01:11:00

    Semoga Allah memeberikan mereka petunjuk ke jalan yang diredhai.

    ReplyDelete
  4. Anonymous01:31:00

    BILA LA SI LAHANAT-LAHANAT SEMUA NI NAK MAMPUS!

    ReplyDelete
  5. Anonymous03:32:00

    Aku doakan suatu hari polis akan datang kerumah mereka mereka semua...
    untuk menyelamatkat mereka daripada penjenayah yang mahu menyakiti mereka.

    ReplyDelete