Tuesday 23 August 2011

MALAYSIAKINI KONA BARING

Gila! Memang Malaysiakona busuk hati dan ada masalah mental. Bila akhbar Kompas mintak maaf atas kesalahan fakta dengan membuat tuduhan melulu terhadap PM dan isteri, mangkuk yang dah tak boleh ayun kat Malaysiakona, terperanjat ungka dan tak nak percaya. Depa seboleh-bolehnya nak Kompas dan akhbar dari seluruh dunia sama-sama berkongsi kejahatan dengan depa untuk memperbodohkan rakyat. Biar rakyat lihat betapa jahatnya DS Rosmah. Biar rakyat jatuhkan BN dengan cara apa sekalipun.

Nampak sangat Malaysiakona cuba nak kona cerita. Dah terang2 Kompas mintak maaf, boleh pulak dikatakan permohonan maaf itu cuma separuh. Hai, ada pulak mintak maaf penuh, maaf separuh. Memang sah depani separuh tiang. Gila. Sakit mental. Maklumat yang Malaysiakona dapat kononnya Kompas terpaksa buat permohonan maaf. Tapi tak pulak dinyatakan sebabnya. Akak nak tahu jugak kenapa Kompas mintak maaf selain dari sedar yang dia orang dah ditipu dan diperdaya dek musuh2 politik PM. Sat lagi mesti ada yang tuduh pulak PM bayar juta-juta kat Kompas dan pelbagai teori dikeluarkan bagaimana pembayaran dibuat, yang diceduk dari skrip drama tv. Itu kemahiran RPK la pulak.

Sampai bilala depa ni nak taubat. Ni kalau pemimpin pilihan depa jadi PM, mahu tutup Malayiakona tu, sebab depa akan dapat juta2 dan hidup senang lenang, tak payah keje dah.

Nak berprasangka memang senang, nak buat tuduhan jugak senang, tapi nak jawap bukti camana air mani mamat tu boleh ada kat dubur sepol, itu memang payah...kesitu pulak akak. hehehe

No comments:

Post a Comment