Tuesday 16 August 2011

NAK BAGI AIR KENCING KAT PM?? SIAPA YANG KURANG AJAR TU??

Memang kurang ajar mamat ni.  Tak ada adab dan punya mentaliti pembangkang yang lemah, bangang, busuk lagi membusukkan!!! 


"JANGAN sampai kami kirim kencing kepada Perdana Menteri gara-gara Shafie Apdal," kata Setiausaha JKKK Kg. Cenderawasih, Kunak, Ahmad Bin Andi Mangga menunjukkan aksi berani memasukkan kencingnya ke dalam botol minuman yang mempunyai gambar Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah (KKLW) Datuk Seri Mohd Shafie Apdal dan mengungkapkan kata-kata di atas sambil menunjukkan botol yang mengandungi kencingnya untuk rakaman video.

___________________________________________

Mamatni duk marah sebab kat rumah dia selalu air tak ada dan terpaksa membeli dari lori tangki gara-gara perlaksanaan projek Projek Bekalan Air Luar Bandar yang dikatakan mengganggu bekalan air di kampungnya.  Akak tak pedulilah apa masalah dia sebab semua orang ada masalah.  Dan projek yang dibuat di kampungnya itupun untuk kebaikan semua penduduk di situ dan disekitarnya jugak.  Gangguan air biasalah ada kat mana-mana.  Kat rumah akak pun pernah gak tak ada air.  Tapi sampai nak bagi air kencing kat PM, itu sudah lebih beb.  Tak ada adab dan tak ada akal.  Orang yang waras tak buat keje bodoh giler macam tu. Lepastu duk tayang air kencing dia kat orang dengan bangganya.  Tengok air kencingpun dah tahu, dalam perut ada banyak penyakit selain penyakit hati dan penyakit mental.  Bangang punya orang!! 

Malas akak nak ceritala.  Bacala sendiri kat sini

Dan kalau ada sesiapa yang rajin pi siasat masalah dan siapa mamat ni, akak alu-alukan.  Kalau dapat alamat penuh dia, bagi kat akak.  Biar akak pulak hantar air kencing kucing akak kat dia!!!  Tak pun kasi dia makan kencing tikus, biar kiok!!!


1 comment:

  1. Anonymous13:51:00

    Ala akak hantar je air kencing akak ke rumah dia... baru best...

    ReplyDelete