Friday 14 October 2011

RISALAH CINCIN VS OMEGA

Tak habis lagi rupanya kes cincin CheGuBard. Masih tak puas hati lagi isu cincin yang kononnya telah menggemparkan masyarakat Malaysia. Walaupun dah terbukti pemberi maklumat CheGuBard tak boleh dipercayai, namun CheGuBard tetap mempertahankan tuduhan itu. Cincin RM24 juta itu tetap milik Rosmah Mansor. Itulah bayangan yang sering mengganggu tidur CheGuBard. Untuk menghilangkan igauan tu, CheGuBard pun lancarkan Risalah Cincin untuk diedarkan secara percuma pada orang ramai. Kan giler tu? Dia nak semua orang giler macam dia. Jadi sesiapa nakkan risalah cincin tu boleh datang ahad ni kat pejabat PKR DUN Rantau!

Dahla CheGuBard, baik hang sebarkan risalah Omega lagi baik. Atau anjurkan pertandingan pencarian jam Omega Anwar yang masih lagi misteri sehingga ke hari ni.

1 comment:

  1. Anonymous22:28:00

    Kenapa Anuwar di beri layanan istimewa oleh kerajaan berbanding rakyat lain. Dalam kes china doll dan laporan palsu,jawapan Ketua Polis Negara ialah menunggu untuk perbicaraan liwat selesai sebelum mengambil tindakan. Kalau rakyat biasa melakukan jenayah dua kali,contohnya mencuri 2 kali dalam masa sebulan adakah polis akan ambil tindakan terhadap kesalahan pertama dan menunggu utk kes ni diselesaikan baru ambil tindakan ke atas kes 2?Sudah tentu tidak seperti yang kita nampak hari ni dimana sesorang itu boleh dikenakan beberapa tuduhan. tapi kenapa Anuwar berahi special?Kerajaan takut??

    ReplyDelete