Wednesday 18 January 2012

PAS SELANGOR: HADI AWANG MINTAK PENJELASAN!!!

Teruskanlah bermimpi wahai Pas, teruskanlah berjuang demi Anwar dan teruskanlah menjadi pak turut kepada puak yang membenci Islam. Teruskan cita2 untuk berkuasa dan ketepikan Islam demi merampas Putrajaya!


Apa yg berlaku kat Selangor memang memeranjatkan. Bukan akak je tapi orang Pas sendiri. Pun bukan Pas Kelantan tapi Pas Selangor! Mana taknya Dr Yunus yang baru dilantik sebagai exco Selangor cuma jaga portfolio adat resam Melayu dan bukan Hal Ehwal Islam. Dan portfolio yang penting tu dipegang dek Khalid Ibrahim.


Timbalan Pesuruhjaya Pas Selangor, Iskandar A Samad pasti kecewa. Pasti bertalu2 ditanya dek pemimpin tertinggi Pas dan Hadi Awang yang calonkan Dr Yunus, kenapa boleh jadi lagu ni. Dan untuk sedapkan hati, untuk tenangkan gelora, Iskandar terpaksa berharap yang portfolio Hal Ehwal Islam akan diserahkan semula kepada Dr Yunus. Cuma Khalid barangkali bagi masa untuk Dr Yunus biasakan diri dengan tugas exco dulu.


Teruskanlah bermimpi wahai Iskandar! Khalid gagap perlu jaga periuk nasi. Dia perlu jawap pada Dapig. Dia tak akan peduli apa yang orang Pas rasa. Siapa Pas? Pas terlalu lemah kalau nak dibandingkan dengan Dapig.


Nasi belum menjadi bubur. Lembek sikit je. Jadi masih ada jalan untuk baiki keadaan. Sudah2 lah diperkotakkatikkan dek Pkr dan Dapig.


Portfolio agama: PAS S\gor yakin MB ambil alih sementara - Malaysiakini


Published with Blogger-droid v2.0.3

2 comments:

  1. pak ngah23:44:00

    memang dah dijangka kak... luncai dah terjun dengan labu labunya.....

    ReplyDelete
  2. Anonymous02:18:00

    tak mengapa, PAS ikhlas berjuang. tidak mengharapkan pangkat dan jawatan. hehehe.....tak begitu pak lebai malang?

    ReplyDelete