Wednesday 8 February 2012

MENCARI TOKOH SEKS MALAYSIA!

Tetiba akak terfikir.  Siapakah yang boleh dinobatkan sebagai tokoh seks Malaysia?  Baru-baruni kecoh bila sambutan Maulidur Rasul dicemari dengan penganjuran sebuah perhimpunan yang menggunakan tema 'Rasulullah Tokoh Seks Suci Islam'.  Pihak Jabatan Agama Islam telahpun mengambil tindakan terhadap depa ni semua tapi tak tahulah tindakan yang bagaimana.  Bagi akak, kumpulan yang hilang arah ni sememangnya tidak patut menggunakan nama Rasulullah untuk meraih populariti.  Itu adalah tindakan yang amat kurang ajar dan langsung tidak mencerminkan akidah yang terpuji, malah amat bertentangan dengan ajaran Islam yang sebenarnya.   

Tapi akak bukan nak cakap pasal isu tu, tapi nak kengkawan semua fikirkan siapakah tokoh seks Malaysia?  Kalau masih belum ada, apa kata kita adakan satu pertandingan mencari tokoh seks Malaysia yang bakal mencatatkan nama Malaysia di persada antarabangsa.  Untuk mencari tokoh ini berlulah memenuhi kriteria yang ditetapkan dan mempunyai ciri-ciri berikut:-

1)  Berkahwin tetapi mempunyai hubungan sulit dengan isteri orang
2)  Bijak me'ngayat' wanita dan lelaki
3)  Punya hubungan dengan lelaki dan cenderung melakukan perbuatan liwat
4)  Mestilah mempunyai hubungan baik dengan pemimpin dunia
5)  Punya koleksi video bagi membuktikan kehebatannya diranjang
6)  Beraksi seks bersama seorang atau dua orang mak nyah akan memberikan markah tambah
7)  Bijak berpidato dan menyembunyikan kegiatan seks
8)  Isteri calon ini mestilah menyanjung kehebatan suaminya dan kalau boleh menganggapnya sebagai anugerah Tuhan
9)  Perlulah mendapat pengiftirafan di mata dunia dan aksi seksnya perlulah dipaparkan di majalah negara maju seperti Jepun.
10)  Suka makan karipap dan 'karipap'.

Jika anda melihat atau mengetahui tokoh yang mempunyai ciri-ciri di atas, silalah kemukan namanya untuk dicalonkan.  Tarikh akhir pencalonan:  Dua minggu sebelum PRU ke 13! 

1 comment:

  1. Anonymous18:18:00

    Pandai sungguh akak membuat kriteria untuk memilih tokoh seks semalaysia ye, tak terfikir kema nak buat macam akak buat ni...............
    Sebenarnya ada dua tokoh yang paling menyerlah untuk dinobatkan sebagai 1. Raja Seks Malaysia dan 2. Runner up Raja Seks Malaysia.

    JAWAPANNYA ADALAH..................KITA BEREHAT SEBENTAR UNTUK MEMBERI LALUAN KEPADA IKLAN PENAJA.......'WHERE THE MONEY DROPS"

    Tayangan iklan.............Papa Hebat Menyondol China Doll...........

    KEMBALI KITA KEPADA PERSOALAN TADI DAN KEBARANGKALIAN INILAH JAWAPANNYA.....

    Jawapan kepada soalan satu...... ialah Anwar Al Juburi yang memenuhi kriteria yang akak nyatakan,

    dan..............

    Jawapan kepada persoalan kedua ialah......Mohd Sabu Al Khalwati....cuma satu sahaja...Al Khalwati ni tak main pungkok dan tak tersohor sampai ke Jepun.

    Dan kedua tokoh ini adalah paling layak ditabalkan sebagai Sheikh Al Juburi dan seorang lagi bergelar Sheikh Al Khalwati.

    Kita lihat adakah 'Where The Money Drops" menyebelahi kema atau pun jatuh ke bawah.....Adios Amigos..........

    ReplyDelete