Friday 10 February 2012

NIK AZIZ MINTA CARI KEBENARAN DI TANDAS

Memang sah nyanyuk. Nyanyuk tahap kronik. Ubat yang sesuai untuk penyakit nyanyok kronik cam gini ialah dengan menelan sebotol pil tidur. Biar terus tidur agar tak menyusahkan orang!  Pun begitu akak dah tentulah tak sampai hati tegok Nik Aziz terbujur kaku setelah menelan pil tidur tanpa perlu meminta maaf kat semua rakyat Kelantan dan pengundi Pas se Malaysia.

Kat mana logiknya seorang tuan guru yang kononnya setaraf dengan wali meminta orang lain mencari kebenaran di dalam tandas? Logik ke? Celaka, celaka, celaka. Semuanya sebab Nik Aziz marahkan Puad Zarkashi yang menyuruhnya menyatakan pendirian terhadap kenyataan Anwar yang menyokong negara Israel. Puad mintak ulama dalam Pas mentarbiyah semula Nik Aziz agar dia kembali ke pangkal jalan. Itupun Nik Aziz kata sesat? Suka~suka hati je orang tuani nak kata orang sesat.  Dah maksum sangat ke? Dah tentu masuk syurga ke sampai tak boleh nak ditarbiyah. Akak nampak Nik Aziz ni semakin angkuh, semakin tak boleh ditegur.

Dan lagi kalau kita rasa orangtu salah, sesat atau perlu diperbetulkan, kenapa mintak orangtu cari kebenaran dalam tandas? Dan mintak orangtu dengar kata iblis. Sepatutnya minta orangtu ditarbiyah macam yang disaran oleh Puad. Orang dah sesat,lagi mintak dia terus sesat dengan bagi saranan yang sesat lagi menyesatkan!

Gila betul...Hanya sebab Anwar, tuan guru boleh jadi lagu nie...Parah


Nik Aziz: Kenyataan Puad jelas tersesat - Politik - Sinar Harian


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment