Friday 3 February 2012

POLIS TAHAN NAJIB! BANGANG PUNYA PKR!

Apa ke bangang punya PKR bila seorang PM nak melawat pun depa buat laporan polis? Dan apa ke bodohnya Mkini untuk melaporkan berita tak masuk akal NI?

PKR nak polis tahan Najib dari buat lawatan ke kuil.  Sebab apa?  PM nak buat lawatan rasmi ke kuil Batu Caves depa cakap bermotifkan politik?  Motif politik apanya?  Dah itu memang tugas seorang PM untuk melawat tempat dalam negarani, tengok jika ada masalah, dengar suara rakyat dan beri bantuan sebaik mungkin.  Kalau tak melawat, depa kata PM tak ambik berat, bila buat lawatan kata bermotif politik plak.  Gila ke apa PKR ni?  Jangan nak bandingkan dengan lawatan Anwar Ibrahim.  Dia tu sapa?  Ketua pembangkang je.  Dan logiklah kalau isu laporan polis dibuat di Sungai Petani membantah kehadiran Anwar Ibrahim ke kuil kat sana sebab bimbang berlaku insiden tak diingini.  Laporan polis dibuat berdasarkan motif itu, bukan sebab motif lawatan politik.  

Akak tengok PKR ni makin lama makin mengarut.  Makin gelabah semacam.  Macam cacing kepanasan.  Depa duk ingat Batu Caves tu PKR yang punya ke?  Bangang ayam tul orang2 PKR nie      

1 comment:

  1. Anonymous12:34:00

    kimak lu r..lu yg owg umno bangang...

    ReplyDelete