Tuesday 28 February 2012

INAFIONA BERSUARA!

La ni wanita yang dikatakan berkhalwat ngan Badrolamin nafikan yang dia berdua-duaan dengan Badrolamin. Dia kata fitnah. Badrolamin pun kata fitnah. Anwarpun kata fitnah.Beberapa kerat penyokong PR pun kata fitnah.  Tapi kenapa kedua-dua Badrolamin dan wanita tu sengaja menimbulkan fitnahpun satu hal yang menghairankan jugak.  Cuma akak teringin nak tahu apa riaksi Inafiona atau isteri pertama Badrolamin.  Kenapa Inafiona dan isteri pertama tidak menafikan atau mengiyakan macam yang Wan Azizah selalu lakukan untuk menyelamatkan suaminya?  Akakpun nak tahu apakah Inafiona dan isteri pertama diberitahu tentang kedatangan wanita itu ke hotel?  Bukankah isteri2 Badrolamin kenal dan rapat dengan wanita itu?  

Bila Inafiona nak bersuara?  Sebagai wanita, akak nak sangat tahu perasaan dia....Dan kalau dia rasa ada yang tak kena, carilah mana-mana ustaz lain yang bukak kaunter jam 2 pagi di hotel eh.....Pasti Badrolamin memahami..... 

    

5 comments:

  1. Jika diselami mungkin si madu kecil akan berkata 'Syukur aku dapat seorang lagi madu " kenapa ? Sebab nya telah dijanjikan surga oleh sang suami yang terrrtangkap dengan bakal madu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous14:59:00

      Salam Akak Nilai..Hati-hati juga berkaitan kes khalwat ini. Ditakuti kes ini memang dirancang dengan tujuan untuk menaikkan nama tertuduh. Keputusan mahkamah nanti sabit sebagai tidak bersalah dan isu ini dijadikan modal untuk mengatakan bahawa pemerintah memang sengaja nak fitnah tapi Allah yang menyelamatkan beliau.

      Delete
  2. Anonymous13:52:00

    si Zatil Iwani tu adalah kawan kpd bini pertama, bukan kpd Inafiona. Kesian Inafiona...harap dia banyak brsabar. Drp sumber rapat Inafiona adalah seorang yg lurus, menjaga keluarga dgn baik..menjaga adik OKU dan juga ibunya (arwah) yg mengidap kanser sehingga arwah ibunya meninggal. Semoga Inafiona tabah dgn dugaan hebat ini.

    ReplyDelete
  3. Anonymous14:03:00

    oooo...kawan kpd isteri pertama ke? Kesian Inafiona..harap dia bersabar dgn dugaan ini. Inafiona tu cantik, lurus orgnya. Aku pernah terjumpa dia , tgk dari jauh jer..

    ReplyDelete
  4. Anonymous02:03:00

    Dah heboh skrg Badrulamin menyeksa bininya Inafiona Zainudin. Inafiona dikatakan menghadapi tekanan emosi dan mental yg sgt hebat. Badrulamin akan menceraikannya selepas hari raya AidilAdha ini nanti.

    ReplyDelete