Tuesday 21 February 2012

JATI BERCIRIKAN SYAITAN? HASSAN ALI?? OHH TIDAKKKKKKK......

Biar betul Hassan Ali ni.  Betul ke logo Jati yang dipilih untuk melambangkan Islam, Melayu dan Raja (IMR) itu bercirikan Syaitan?  Akak terperanjat jugak bila baca apa yang ditulis di Haramkah Daily di SINI.

Tapi kalau betul memang lawak betul.  Memang memalukan bagi Hassan Ali.  Orang nak buat NGO, dia nak buat jugak.  Buat pulak tergesa-gesa, macam dah tak ada esok lagi dah.  Tup tup salah pilih logo, atau orang yang cadangkan dia guna logo tu saja nak pekena dia kot.   Isyyy macam tak percaya pulak.  Tapi apa nak dihairankan.... Hassan Ali kan?? 


____________________________________________________

Logo Jati macam logo setan?

Harakahdaily, 21 Feb 2012
KUALA LUMPUR, 21 Feb: Jati yang diterajui oleh Datuk Dr Hasan Mohd Ali yang dipecat daripada PAS telah dilancarkan di Shah Alam Convention Center, Shah Alam petang ini.

Walaupun perjuangan tiga jalurnya ialah untuk memartabatkan Islam, Melayu dan institusi Diraja, namun logo Jati dilihat mempunyai persamaan dengan 'logo setan' yang direka bentuk berdasarkan nombor '666'.

Di bawah adalah link di mana Logo Setan itu.
http://artbackwash.blogspot.com/2008/05/satans-logo.html

2 comments:

  1. Anonymous17:10:00

    Logo bunga kat 666... adoiyai PAS ooo PAS... mmg PAS adalah sampah!

    ReplyDelete
  2. Anonymous21:35:00

    Apa susah tukar dengan yang baru lepas itu minta maaf. Orang lebih respect sekira kita mengaku kesilapan. Kita tahu Dr. Hasan Ali tidak berniat meniru logo setan. "Slip of mind" kata Ibrahim Ali

    ReplyDelete