Friday 18 September 2015

WOI CINA DAP! KORANG TAK PAYAH RASA SELAMATLA SEBAB NAMPAK 35 RIBU JE BUDAK2 BAJU MERAH KAT PERHIMPUNAN TU...KALAU BETUL ADA PERHIMPUNAN MELAYU, BERJUTA MELAYU LA AKAN DATANG!

Akak nak cakap sikitla pada Melayu yang perasan nak mempertahankan Melayu tu...Kalau betul 16 Sept tu adalah perhimpunan Melayu yang rasa Melayu dah dianiaya dek orang Cina, akak tak rasala setakat 35 ribu je yang datang, atau 300 ribu je. Akak rasa berjuta dah memenuhi Kuala Lumpur. Tak muat semua stadium kat KL dan Selangor tu. Masaalahnya itu bukan perhimpunan orang Melayu yang nak mempertahan dan memartabatkan Melayu. Itu perhimpunan nak selamatkan Najib je. Mustahil Jamal tak tahu. Kalau setakat itulah kekuatan Melayu, akak memang malu jadi Melayu.

Kalau betul memang Melayu dah dianiaya di bumi Melayu ni, akaklah orang pertama yang turun ke KL. Tak ada bas, akak datang jalan kaki dari Nilai. Kalau kaki pun dah dipotong, akak merangkak datang jugak. Gitu semangat Melayunya. Tapi kalau Melayu tu nak mempertahankan Melayu yang dah merosakkan bangsa Melayu, memang akak tak akan campur. Bukan sebab akak penyokong Mahathir, atau Hadi apalagi Mat Sabu. Tapi sebab akak mempertahankan berjuta lagi bangsa Melayu yang teraniaya oleh sikap Najib dan 35 ribu Melayu yang berhimpun kat Padang Merbuk 16 Sept aritu!

Setakat 20 ribu atau 35 ribu atau 300 ribu....eleh...berapa persen je dari orang Melayu yang hadir? Maknanya berjuta-juta Melayu yang lain adalah menentang si baju Merah.....Tak caya? Tanya Azalina! Hahahahaha.....Poodahhhh la Jamal!

7 comments:

  1. Anonymous17:17:00

    Huh penulis betina jalang anjing suruhan DAPigs

    ReplyDelete
  2. Anonymous17:52:00

    nak bet tak...... kalau turun tiga juta.....mak cik penulis blog seekor ni cakap "ala baru tiga juta je....bukannye 4,5 juta"......kalau turun 4,5 juta.....nanti dia kata "baru 4,5 juta je...bukanya......." bising tak ke sudah.....bila orang melayu tuntut hak mereka dihormati.....betina ni kata "ni himpun nak ampu najib"......sah mentality blogger tak dapat gaji.....huhuhu....

    ReplyDelete
  3. Anonymous17:56:00

    Sebab lubang puki akak dah longgar dilacur oleh apek DAPIG

    ReplyDelete
  4. Anonymous02:39:00

    Bukan lobang puki akak dah longgar, lobang jubor akak pon dah longgar..

    suami akak pon asyik keluar rumah pie cari betina dan pondan..


    akak dah menoupose... boleh kasi anjing sajer jilat puki akak..

    ReplyDelete
  5. Anonymous22:47:00

    hahah kw akak ke abang dah sah sah kau penyokong daping tu hihi...orang melayu bukan semua kat kl pn...tak kan nak sokong kena semua turun kat kl tu..pikir duit lo...BIARKAN WAKIL KAMI SAHAJA YANG BERHIMPUN KAT KL TU OK...KAMI KAT RUMAH JE ...KAMI SOKONG MELAYU BUKAN NAK JADI MELAYU BERUA CM KAU AHAHAH...REPLY LA MSG TU BARUA

    ReplyDelete
  6. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete
  7. Nama saya Elang Endah Saya seorang wanita bisnis di Indonesia dan saya bepergian ke negara lain karena bisnis, saya beberapa waktu yang lalu saya memiliki kemunduran dalam bisnis saya karena seseorang yang saya percayai begitu banyak berbohong kepada saya dan mengambil banyak uang saya. modal dengan harapan mengirimi saya barang. Saya mulai mencari bantuan dan seorang teman memperkenalkan saya ke Arab Credit Group Beberapa bulan yang lalu, saya takut karena cerita yang saya dengar tentang pinjaman online sebelumnya, tetapi saya berkata pada diri sendiri bahwa saya harus mencobanya, setelah menyelesaikan semua persyaratan yang saya miliki. pinjaman sebesar 700jt telah ditransfer kepada saya dan hari ini saya sepenuhnya kembali ke bisnis, jika Anda memiliki tantangan keuangan atau Anda mencari modal untuk memulai bisnis Anda sendiri di sini adalah kesempatan Anda, jika mereka dapat membantu saya tahu mereka akan membantu Anda juga . hubungi Arab Credit Group hari ini dan Anda akan senang melakukannya.

    Detail saya

    nama: Elang Endah
    email: elangendah7@gmail.com

    hubungi Arab Credit Group menggunakan.

    Perusahaan: Arab Credit Group 
    Email: Arabcreditgroup@gmail.com

    ReplyDelete