Thursday, 21 March 2013

ADUH LAAA....ANWAR BERTANDING DI PEKAN!

Tu diaaa!!! Punyalah nak tunjuk 'anu' nya jantan, Anwar akan bertanding kat Pekan lawan Najib!  Anwar malu sebab Hadi Awang berani cakap yang dia nak lawan ngan Najib di Pekan. Jadi tak kanlah, lari dari Permatang Pauh, nak bertanding kat Perak atau Selangor jer. Apa celop bang? Tak kan nak lawan ikan-ikan bilis atau ikan bawal jer. Alang2 kalah biarlah dengan ikan jaws! Tak lah malu sangat masa nak bersara nanti... Hehehuhu

Tapi setahu akak la, si Anwar ni cakap jer besar, tapi sebenarnya goyang. Dia ni sebenarnya Raja Lari. Apa je yang berlaku yang dia rasa akan menyusahkan dia, dia akan lari. Bukan dia nak lawan. Lari ke kedutaan Turki, lari kat belakang Wan Azizah, lari celah kangkang lawyer.

Si Anwar ni, bukan berani tara mana sangat pun. Macam kes saman pasal video terbaru dia lah jugak. Dia berani nak saman Papa Gomopun sebab dia tahu kalau masuk mahkamah nak lawan kes itu pun mesti lepas PRU. So, lepas PRU nanti, dia tarik balik la saman tu. Sekarang sajala nak tunjuk berani untuk saman supaya pencacai dia rasa dia betul2 teraniaya dengan teknologi magik yang digunakan oleh pakar IT Umno. Itupun tak pasti lagi, dia betul2 saman ke atau main acah2 jer....

P/s:  Akak harap, biarlah Anwar saman Papa Gomo sebab kalau dia saman barulah video terbaru keluar. Tapi kalau Anwar tak saman, video tu Papa Gomo jer la yang tengok....

1 comment:

  1. Waghih,
    mohon manyambuong kasih sapanjang alam, yo. blog waghih alah singgah di bloglist kami. hehehehe

    Ex-SMDKP Facebookers BnG

    ReplyDelete