Thursday, 20 February 2014

GELI GELEMAN!

Geli geleman betul akak! Tengok je muka si Anwar rasa geli satu badan. Bukan geli suka. Tapi geli yang boleh buat akak meloya. Ada ke dia cakap yang kononnya UMNO dah 'londeh' dia walaupun belum masuk masa berkempen. Dia tak sedar yang dia londeh seluar dia sendiri....Ptuiiii!!! 

Akak memang setuju kalau BN tak letak calon kat Kajang. Nak buat apa puaskan nafsu si Anwar yang memang tak akan puas tu? Biarla dia nak jadi MB pun. Suka-suka je suruh orang letak jawatan dan suka-suka hati opah dia jugak dia nak bertanding.  

Memang peluang menangtu ada, bak kata Tun M la. Tapi kalau menang pun bukannya boleh tawan Selangorpun. Dan yang tak larattu bila kalah nanti dia akan menyalak salahkan SPR. Dia salahkan pulak orang Myanmar, orang Bangla.  Salahkan pulak dakwat kekal. Dia suruh pulak orang berdemo berminggu-minggu.  Buang masa je.

Biar dia menyalak sorang-sorang. Biar dia berkempen sorang-sorang. Kita pakat gelak je ke dia. Biar padan sikit muka dia. Dia akan lebih malu kalau BN tak letak calon. Orang kalau gila glamer ni, dia akan cuba cari publisiti walaupun yang bersifat murahan tahap longkang. Itu pasal bila nama dia dah malap, dia cuba up kan balik dengan letak diri dia bertanding kat Kajang. Biar ada yang marah, biar jadi isu. Biar banyak orang bercakap pasal dia walaupun bercakap yang negatif. 

Dah la. Jangan layan orang tua tak sedar diri tu! Tolongla!

5 comments:

  1. Anonymous00:08:00

    akan sampai satu masa anwar akan hilang fikiran, atau dalam bahasa kasar 'gila'

    anwar akan samada 'gila' dengan kehendak Allah swt. ataupun berlakun jadi gila untuk melepaskan diri dari kes liwat nya.

    apabila seseorang itu gila atau hilang akal, tindakan mahkamah tidak boleh diambil kepada orang seperti itu.

    sampai begitu bijak sekali anwar untuk melepaskan diri.

    ReplyDelete
  2. Anonymous01:33:00

    BN perlu bertanding sebagai tekanan kepada mental Anuar dan PKR. Biar Anuar dan pencacai-pencacai dia berkeraj siang malam untuk PRK nie. BN tak perlu kempen gila-gila kerana very simple: Setiap kali Anuar kempen semakin banyak perkara bodoh dan buruk pekong akan terkeluar membuak-buak. Kempan Anuar akan menjadi peluru tembak diri sendiri. Pengundi akhirnya akan dan dah tahu siapa Anuar. Dengan pelbagai isu dan persoalan negative masih tidak terjawab, dan tidak terjawab dengan waras, peluang BN untuk meraih undi amat lebih baik dari PRU13. Percaya lah. Last sekali, Anuar dan PKR boleh merancang tapi ALLAH yang Maha Mengetahui lago Maha Mengasehani akan menetapkan nokta akhir. Kita sama-sama berdoa.

    ReplyDelete
  3. Anonymous23:48:00

    Link exchange is nothing else however it is simply placing the other person's website link on your page at proper
    place and other person will also do similar in support of you.



    Also visit my homepage click through the up coming article

    ReplyDelete
  4. Anonymous22:42:00

    Down load NBA 2K15 Crack

    Utilizing our NBA 2K15 Fracture is very easy, to start,
    Obtain NBA 2K15 from your mirror site under, there after draw out many areas of NBA 2K15, when that is done,
    run NBA 2K15 setup that may take time to try and do, consequently move view a new flick or even one thing.
    After NBA 2K15 is usually productively put in on your computer, most you have to do can be copy the particular NBA 2K15 Crack through NBA 2K15 Obtain for a installing folder,
    and also you are usually accomplished! Delight in actively playing NBA 2K15.


    Free download NBA 2K15

    If you'd prefer enjoying and revel in NBA 2K15 subsequently you
    should buy the overall game, this kind of Download free NBA 2K15 relieve will be entirely doing work, but the
    a lot of time used by developers even though we were holding producing this should always be recognized, if you
    appreciate the sport, purchase this!

    ReplyDelete
  5. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















    Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

    ReplyDelete