Ada Apa Kat Blakang Ads? Cer Klik Tengok

Wednesday, 5 December 2012

WAHAI KJ, JAGALAH PERANGAI ANAK BUAH...

Ni apa kes nak bergaduh sampai cedera2 nie?  Korang takde kerja lain nak buat ker?  Akak malu la dengan perangai anak2 buah KJ, bebudak Pemuda yang nak jadi hero tak bertempat nie.  Korang tahu itu adalah ceramah PKR yang akan dihadiri dek Anwar Ibrahim.  Yang korang sengaja datang reramai kat tempat tu apa kes?  Tak payahlah salahkan budak PR yang dah memang samseng tu.  Budaya samseng sepatutnya bukan budaya Pemuda Umno tapi budaya bebudak PR yang dah semang semulajadi samseng jalanan.  Jangan duk tiru aksi bangang lagi membangangkan tu laa!

Silapnya budak Pemuda.  Depa yang datang ke tempat majlis orang.  Sapa provoke dulu itu bukan isu.  Isunya yang korang datang terhegeh2 tu watpe?  Korang ingat bebudak muda dan pengundi atas pagar akan kagum giler ker dengan sikap keberanian korang?  Korang ingat perbuatan korang tu satu jihad ke apa?  

KJ patut kasi ajar sikitla bebudak pemuda nie.  Dia orang nie silap2 akan bikin orang semakin menyampah pada BN.  Tak cool langsung!     

3 comments:

  1. Anonymous18:34:00

    Jgn tak tahu peliwat tu mmg sengaja cari pasal, buat ceramah dekat bilik gerakan cawangan. Mlm tu mereka pun ada program. Orang kampung situ pun turut menghalang ceramah peliwat di kaw masjid yang kecil. Org kampung pun ada hak bersuara kalau tak suka.

    ReplyDelete
  2. Anonymous15:24:00

    Akak woi...ni psl org luar dtg provok kitorg kat sini...ingat umno xde telo ke..dh la kak gi la msk sedap2 skt laki nk mkn tu..

    ReplyDelete
  3. Ingat umno kena tgk je ke dgn kebangsatan cai2 PR?

    ReplyDelete