Friday 15 February 2013

PM PSY(CHO)

Kelakar siot. Rasa nak terburai perut akak gelak bila ada bisik-bisik psycho yang bertebaran mengatakan si Mak Lampir bercita-cita nak jadi piem! ternganga-nganga mulut Nurul Izzah dibuatnya. Mak Lampir dah hilang akal ke? Dah buang tebiat ke atau dah nyanyuk? Patutla Karpal Singh duk kata banyak kali yang piem Malaysia tetap Anwar Ibrahim. Dia risau kalau ada yang nak caras Anwar. Rupa-rupanya si Mak Lampir dah merengek nak catat sejarah untuk jadi piem wanita pertama Malaysia.  Hahaha hehehe.

Dalam Keadilan Daily ada duk sebut yang si Zuraida, Ahli Parlimen Ampang yang paling tak sedar diri abad ini berkata dia yakin calon wanita PKR akan menang besar dalam PRU akan datang. Dia nak kata diri dialah tu. Hahaha. Lantak ko la labu! 

“Rakyat tidak mudah untuk menolak calon wanita kerana mereka yakin wanita berusaha keras untuk mendampingi rakyat. Mereka lebih tabah, bersemangat dan setakat ini rekod pemimpin wanita masih bersih.

“Alhamdulillah, semua calon wanita kita diterima rakyat. Cuma kali ini berkat kerja keras, tidak akan ada halangan untuk menang." kata si Mak Lampir.

Cuma tang hujungtu tak tersebutla yang si Mak Lampir nak dia dicalonkan sebagai piem Malaysia. Rupa-rupanya semua orang dalam pakatan tipu rakyat tu bercita-cita nak jadi piem dan menteri belaka..... So, janganla duk pangkah PR ni wei. Nanti sampai setahunpun depa masih duk bergaduh untuk letak siapa sebagai piem. Itu belum lagi barisan menteri kabinet. Tunggang terbalik dibuatnya Malaysia ni!  



 
 

No comments:

Post a Comment