Tuesday 18 October 2011

CERITA TERKINI: WAN AZIZAH JADI SAKSI PENDAKWAAN???

Biar betul? Takkan Wan Azizah akan jadi saksi pihak pendakwaan pulak bagi menyanggah keterangan yang dibuat oleh pakar ortopedik upahan, Dr Thomas Hoogland tentang ketidakupayaan Anwar melakukan aktiviti seks. Memang Wan Azizah sahaja yang cukup arif tentang pergerakan Anwar. Lebih arif dari Eskay yang cuma lihat aksi Anwar melalui video je. Tapi itulah berita terbaru yang memeranjatkan! Anwar sendiri tidak menyangka isterinya tergamak berpaling tadah setelah sekian lama menyatakan kesetiaan. Wan Azizah diberitakan sudah tidak mampu menahan sabar dengan sikap dan penyakit gila seks Anwar yang melampau. Wan Azizah perlu betulkan keadaan. Dia perlu lakukan demi dirinya, keluarga dan rakyat Malaysia yang selama ini tertipu dengan kewarakan Anwar. Sehingga kini Anwar gagal menemui Wan Azizah apatah lagi memujuknya untuk menarik semula persetujuannya untuk menjadi saksi pendakwaan. Rupanya beberapa siri pertemuan rahsia telah dibuat antara Wan Azizah dengan Najib! Dan paling tidak diduga Karpal Singh turut terlibat di dalam perancangan ini. Patutlah Karpal Singh kelihatan lemau akhir akhirni. Sehinggakan saksi penting, bekas Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan dan bekas Ketua Polis Melaka, Datuk Mohd Rodwan yang disepina tidak dipanggil menjadi saksi. Segalanya terancang dengan baik. Memang hebat! Ada sumber memberitahu yang Karpal telah dibayar jutaan ringgit untuk melenyapkan terus pengaruh Anwar di pentas politik. Alang alang memberi rasuah, biarlah berbaloi!

Memang hayat Anwar berakhir di penjara. Karpal Singh bakal bersara dan hidup mewah dengan hobi terbaru: mengelilingi dunia dengan kapal persiaran mewah sambil menulis buku perundangan! Wan Azizah dilantik sebagai senator selepas PRU 13. Wan Azizah semakin cantik, semakin anggun dan semakin bijak bergaya! Namun suatu malam, kedengaran letupan dari C4 membelah keheningan malam. Rosmah ditemui terbunuh di dalam letupan tersebut. Maka menangislah rakyat Malaysia di atas kehilangan seorang wanita pertama yang berjiwa rakyat.

Dua bulan berlalu. Seorang lagi Perdana Menteri Malaysia mengadakan majlis perkahwinan besar besaran. Isterinya tidak lain tidak bukan ialah Wan Azizah!

Sebenarnya ini adalah cerita yang bermain di kepala akak. Hehehe. Akak nak cari penerbit yang boleh terbitkan drama bersirini kat TV3. Tapi sebenarnya cerita tadi masih belum berakhir. Apakah yang berlaku kepada Nurul Izzah dan Ehsan? Apakah mereka akan membalas dendam? Siapakah yang telah membunuh Rosmah? Adakah CheGuBard? Atau Ziana Zain? Atau...

No comments:

Post a Comment