Monday 30 April 2012

ZAHARIN MOHD YASIN DIPUKUL PASAL ISU BERSIH!

Sana sini orang bercakap pasal si Sang Kelembai yang tetiba jadi model dan ikon Bersih menggantikan nyonya Bersih yang hilang entah ke mana. Entah mimpi apa tetiba je org kuat Umno Bandar Tun Razak ni muncul jadi wira Bersih. Tak tahulah apa permainan dia dan apa yang dia perolehi daripada fitnah yang dia cuba dilakukan terhadap anggota polis. Dalam keadaan Ambiga dan penyokong Bersih terkial2 mencari alasan untuk menyalahkan anggota polis di atas kekejaman yang mereka lakukan tiba2 Zaharin menulis di wall fb nya tentang penyamaran polis.


Memang akak rasa aneh sangat. Mustahil seorang pemimpin Umno yang veteran terlalu bodoh untuk menulis suatu yang bersifat rahsia polis dan kerajaan di media sosial yang boleh dibaca oleh rakan dan musuh. Tak masuk akal. Kecuali si Zaharin ni hilang akal atau dibeli oleh puak pakatan. Ini tak mustahil kalau dilihat dari track record Zaharin yang buruk. Akakpun tak tahu kenapa orang yang macam ini ada dalam Umno.

Pun satu kemungkinan lain berlaku. Ada kemungkinan jugak kawan polis yang Zaharin jumpa itu memang penyokong Bersih. Tak mustahil sebab ada ramai penjawat awam yang menyokong Bersih dan Pakatan Rakyat. Tapi akak percaya yang Zaharin menipu. Akak cabar Zaharin dedahkan nama kawan polis dia yang dari Pahang tu.

Dan satu lagi, tidak menjadi satu kesalahan bagi polis meletakkan anggotanya dalam kelompok Bersih. Itu memang wajar. Sama jugak kewajarannya bila pihak polis menyamar jadi penagih atau pengedar dadah untuk mendapat maklumat. Apa ada hal?

Sekarangni puak Pakatan cuba pusing isu. Menyalahkan polis dan menuduh polis yang menyamar buat provokasi. Orang Bersih semuanya bersopan santun dan tidak liar. Melampau kan?

Memang patutpun Zaharin dipukul kiri dan kanan. Orang macam ini guna otak dia untuk dapat RM jer. Patut dah lama kena humban kat dalam loji najis!

Agak2la kalau nak cari publisitipun wahai Sang Kelembai. Nanti tak cukup tangan hang nak cium!


Published with Blogger-droid v2.0.3

1 comment:

  1. Anonymous01:13:00

    cubo tgok ni kak yo,,
    http://3.bp.blogspot.com/-IPrwAfTBg3s/T51GgcFydII/AAAAAAAAKbc/VpLn5RqtEpE/s1600/polis+kantoi.jpg

    ReplyDelete