Monday 16 January 2012

HASSAN ALI TIRU CARA ANWAR!

Bila Hassan Ali kata dia akan menjelajah ke seluruh negara untuk bagi penjelasan sebenar isu pemecatannya, ramai pembangkang marah.  Kononnya Panglima Khalid Al Walid dulupun pernah digugurkan tapi tak pulak dia mengamuk.  Akak pun heran, bilamasa plak yg Hassan Ali mengamuk? Dia cuma nak pergi jelajah satu Malaysia je untuk bercakap ngan orang ramai. 


Bila Hassan Ali buat jelajah, pandai pulak depa marah. Tapi aritu yang Anwar duk jelajah satu Malaysia duk mengaruk pasal kekejaman kerajaan memfitnah dan mencampakkan dia dalam penjara puak pembangkang duk kata itu hak Anwar pulak. Padahal Anwar tak ada kes pun. Hukumanpun belum jatuh. Kalau dah jatuh hukum dan sementara tunggu rayuan, dia gi jelajah logik la jugak. Tapi Hassan Ali dah dipecat dari Pas dan dipecat sebagai exco negeri Selangor tanpa menunggu tarikh rayuannya berakhir. Kejam la tu. Jadi tak salah Hassan Ali menjelajah dan membongkar salah laku Pas.


Yang sebenarnya parasit dalam Pas dah panas pungkok. Paling tidak Hassan Ali nampak jugak jasanya dalam kes kes membabitkan aqidah. Nampak jugak kewarasannya dalam menilai bakal PM yang memperjuangkan golongan yg punya kecelaruan seks. Tapi org Pas lain bikin apa? Bikin pecah belah umat Islam dan berjuang untuk lelaki dua alam adalah.


Published with Blogger-droid v2.0.3

1 comment: