Monday 16 April 2012

AZMIN ALI: BANGANG, BACUL DAN BIADAP!!

Si Azmin Ali ni memang ahli Parlimen yang Bangang, suami yang Bacul dan rakyat yang Biadap! Bila dah terkantoi buat perangai jelik kat dalam Balairong Seri Istana Negara Rabu lepas, dia boleh selamba je kata semua tuduhantu adalah propaganda jelik Umno-Bn. Memang bangang teramat bangang ahli parlimen sorangnie.

Dahla macamtu, dia boleh persoalkan pulak kredibiliti Dr Rahman Kadir yang dedahkan perbuatan dia dengan sahabat baik dia, Khalid Samad dan Tian Chua. Dengan bangangnya dia bertanya siapa doktor tu dan bagaimana pegawai perubatan boleh duduk dalam Balairong Seri macam dia. Dr Rahman Kadir memang tengah bertugas waktu tu. Dah tentu2 dia kena duduk kat dalam Balairong Seri. Tak kan nak duduk kat luar pulak. Kalau ada yang sakit masatu dah tentulah pegawai perubatan perlu pantas datang bagi bantuan. Apa punya soalan daaa...

Pandai pulak si Azmin bercakap soal jelik. Dia tak perasanke yang perangai dia lagi jelik dan pelik? Boleh berkongsi isteri dan boleh berkongsi suami? Dan semakin jelik bila dia tak mampu mengesahkan dna seorang anak pompuan dia yang dikhabarkan milik benih Anwar. Aneh!


Isu raja: Propaganda amat jelik Umno-BN, kata Azmin - Politik - Sinar Harian


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 comments:

  1. Anonymous22:33:00

    Takrif perkataan 'jelik' adalah perbuatan sisuami membenar dengan rela isterinya ditiduri oleh lelaki lain lebeh jelik lagi jika isterinya melahirkan saorang anak haram hasil dari perkongsian itu.

    ReplyDelete
  2. Anonymous01:06:00

    Memang dasar anak Ali yang teramat malang nasibnya, mahu di dunia juga di akhirat nanti seandainya tidak sempat bertaubat. Celaka sungguh kamu untuk berlaku dusta. Celaka kamu untuk memfitnah Pihak Umno dan orang ramai yang tidak menyokong perjuangan sesat mereka. Andai kata Dr itu hendak menjadi agen pemfitnah, tidak perlulah beliau hendak mengatakan Si DaP Tan Seng Giaw boleh berperlakuan tertib dan rasional. Lagi baik buat fitnah hentam semua dah alang-alang sepakatan haram. Itu sahaja dah menyedarkan saya bekas penyokong mereka yang sesungguhnya selama hari ini kami sudah banyak termakan tipu daya lidah iblis mereka. Syukur kini kami semakin insaf dan sedar hasil doa memohon petunjuk daripada Illahi. Janganlah Khalid Samad itu hendak memperlekeh orang lain seperti Dr Hassan Ali kerana soal akidah dan hukum akhirat bukannya soal main-main. Akan kami terus berdoa semoga makin ramai ahli-ahli masyarakat akan sedar untuk tidak menyokong lagi perjuangan sia-sia pakatan haram. Jika anda biasa kusyuk di tempat ibadah maka anda akan faham berapa pun jarak antara kamu pasti kamu boleh mendengar suara-suara itu umpama bisikan syaitan-syaitan yang menyesatkan. Begitulah Dr Rahman dapat mendengar walaupun mereka cuba menafikannya.. Sesungguhnya kebenaran semakin hampir dan pasti akan melenyapkan kebatilan puak pengkhianat Negara. Always and forever NO TO PDP (Pendusta Dan Peliwat)

    ReplyDelete