Ada Apa Kat Blakang Ads? Cer Klik Tengok

Sunday, 20 May 2012

CERITA GELI GELI...

Hari ahad akak dihidangkan dengan cerita geli geli jari tangan. Lepas gosok gosok rasa nak tibai pulak si Anwar tua kutuk tu. Ada hati lagi dia mengurat jantan muda macam yang dilaporkan di muka depan akhbar Utusan hari nie. Mesti bengkek orang Pkr ngan Utusan. Bukan depa nak marah Anwar, depa marah Utusan pulak yang sekadar melaporkan berita yang disampaikan dek Kelab Tolak Individu Bernama Anwar Ibrahim, TIBAI.
Mesti hangat citer skandal nie nanti. Sapalah agaknya orang upahan BN yang dah berjaya memberahikan jiwa Anwar tu eh? Hehehe.
Patutlah Nik Aziz dah mula tukar bantal untuk bermimpi....dah geli sangat ngan Anwar agaknya..
Published with Blogger-droid v2.0.3

2 comments:

  1. Anonymous16:32:00

    Tibai la sebelum ditibai mungkar nakir dlm kubur

    ReplyDelete
  2. Anonymous02:16:00

    Ape2 pun gua tetap tidak akan sokong pemimpin yang :
    Kaki penipu, kaki pembohong, kaki kencing, kaki putar belit, kaki putar alam, kaki porno, kaki cina doll, kaki siam doll, kaki jantan, kaki betina, kaki urut, kaki pelacur, kaki rembat bini orang, kaki muka tebal, kaki muka tak malu, kaki muka selamba, kaki muka kering, kaki rasuah, kaki songlap, kaki himpun, kaki merusuh, kaki sara hidup dari dana Yahudi, kaki sokong keselamatan Israel, kaki wahhabi, kaki pluralisme, kaki LGBT, kaki gila kuasa, kaki fitnah, kaki kafir mengkafir, kaki kauseling kul 3 pagi, kaki jamban blowjob, kaki durhaka pada ibu, kaki munafik, kaki ampu, kaki bangga diri, kaki ujub, kaki khawarij, kaki maki, kaki hamun, dan entah ape-ape lagi kaki yang akan muncul selepas ini. Hang pikir lah sendiri.

    ReplyDelete