Monday 28 May 2012

JOM PAKAT SEDEKAH KAT PAS!! KESIAN NIK AZIZ..

Betullah Nik Aziz kata, undi Pas masuk syurga. Mana taknye, kalau undi Pas rakyat perlu banyak bersedekah. Keluarkan duit dan sedekah seikhlas hati untuk membangunkan negara. Kalau BN, tak banyak yang rakyat kena sedekah sebab semua pembangunan dan infra kerajaan dah sediakan. Memang patut kita undi Pas.

Rakyat Pas Kelantan cukup bertuah sebab berpeluang untuk bagi sedekah. Terbaru kos projek lebuhraya dari Kuala Krai ke Kota Bharu akan ditanggung oleh sedekah rakyat. Katanya sebahagian. Tak tahulah berapa bahagian dari total kos 1.8 billion tu. Hebat! Takbir!

Yang BN ni kerjanya asyik nak bagi bantuan jer. BR1M lah, itulah, inilah. Bila masa nak bersedekah ni? Apa kata kita undi Pas nanti. Bolehlah kita sama2 sedekah duit gaji kita untuk wat lebuhraya, wat empangan, wat sekolah, balai polis, hospital dan lain2. Ok tak?

Nik Aziz yakin lebuh raya rakyat dapat siapkan - Malaysiakini
Published with Blogger-droid v2.0.3

5 comments:

  1. Anonymous00:31:00

    dulu dia dah tipu dah kak nak buat jambatan ..tinggal tunggul batu asas saja sebelum pilihanraya juga kali ni dia buat lagi senang sungguhh rakyat kelantan kena tipu...

    ReplyDelete
  2. Anonymous03:14:00

    yg dimaksudkan bersedekah oleh moshe n.ajis ialah makan modal rakyat...

    pejuang hamas...

    ReplyDelete
  3. Anonymous08:27:00

    Assalamualaikum,

    " Wahai orang-orang yang beriman hendaklah kamu jadi orang-orang yang selalu menegakkan (kebenaran) karena Allah, menjadi saksi dengan adil. Dan janganlah sekali-kali kebencianmu terhadap sesuatu kaum, mendorong kamu untuk berlaku tidak adil. Berlaku adillah, karena adil itu lebih dekat kepada takwa. Dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan" –(Al-Maidah: 8)

    ReplyDelete
  4. Anonymous09:15:00

    Untuk dapatkan sedekah lebih, Mat Sabu akan canang seluruh Kelantan/M'sia bahawa lebuhraya ini nanti adalah antara 'jalan menuju ke sorga PAS'. Tak caya tengok la nanti.

    ReplyDelete
  5. Anonymous01:19:00

    Duit sedekah tu akan lesap tanpa di ketahui, sama seperti duit derma mangsa Mamali.

    ReplyDelete