Monday 11 June 2012

AZMIN ALI DAPAT RESTU IBU.....

Puas menepis, puas penipu, puas di jamban, Azmin semakin tak keruan.  Banyak sangat masalah diri dan bosnya, Anwar, yang melingkari PKR.  Kerana terlalu tertekan, Azmin mendesak Najib bubar parlimen.  Kata Azmin, PKR dah lebih dari bersedia untuk menghadapi PRU ke 13 di sini.

Ye ke Min?  Dah sedia ke?  Camana dengan kes jamban mu?  Cana pulak dengan kes pemilikan duit bilion bilion tu?  Kes bos mu dah settle ke?  Khalid Gagap dah cium mu ker?  Ibu mu dah bagi restu ker untuk mu bertanding?  K-Pop Bertam dah selesai ker?  Katak-katak Sabah dah melompat ker atau tak jadi lompat?  

Banyak lagi isu yang belum selesai Min.  Akak tahu Azmin ni dia tak sabar nak pilihanraya dengan harapan PR akan menang.  Bila PR menang, madu dia si Anwar akan jadi PM.  Bila jadi PM semua kes yang melibatkan dia dan Anwar akan ditandakan NFA (No Further Action).  Selamatlah dia dan Anwar!  Begitulah congakan Azmin yang berfikir tatkala dia berada di jamban!

Mu jangan ingat Min yang Dap dan penyokong Dap akan lepaskan mu macamtu jer walaupun Anwar jadi PM. Mu tak kan terlepas, percayalah cakap akak.  Ramai orang Dap dan Pas yang dah muak dengan mu dan Anwar.  Lagi lama pilihanraya dibuat, lagi lamalah Azmin ni kepanasan dan akak percaya satu demi satu rahsia Azmin akan terselak.....

     

No comments:

Post a Comment