Friday 15 June 2012

2 AHLI PKR YANG DIBERI SURAT TUNJUK SEBAB ADA KAITAN ORANG DALAM.....

Inilah parti yang telus.  Parti yang bersih dan tidak berkompromi tentang masalah disiplin.  Akak terharu.  Akak rasa bangga dengan Pkr.  Akak rasa macam nak hantar borang menjadi ahli Pkr sekarang nie jugak.  Kalaulah begini cara Pkr, memang tak ada sebab untuk tolak parti ni.  Sungguh telus!

2 ahli Pkr dari Cabang Kapar dah diberi surat tunjuk sebab kerana melakukan penyelewengan baucer Program JOM Shopping.  Program JOM Shopping ni dianjurkan oleh Kerajaan Selangor untuk warga emas dan kupon RM100 diberi untuk berbelanja di Tesco.  Itu yang akak fahamla.  Tapi bila 2 orang ahli Pkr ni dikatakan menyeleweng dan dikenakan tindakan, akak kira pastilah penyelewengan ini bernilai berjuta-juta ringgit kalaupun tidak berbilion.  Dan yang paling gempak, ianya dipaparkan di media mesra pembangkang Mkini.  Memang telus sungguh Pkr nie! 

2 comments:

  1. Anonymous19:24:00

    Telus ke bendanya. Yang RM100 diminta tunjuk sebab. Tapi yang 3 billion pula kenapa tak ambil tindakan. Ada ape2 ke. Ini yang ku benggang.

    ReplyDelete
  2. Anonymous11:40:00

    yg penting kepala diorg si penipu al juburi bontoti mesti sedar yg dia mmg kaki masuk kepala butuh dlm bontot budak2 jambu !!!! lepas tu kena jwb soalan yg terlampau byk ni. china doll lagi, jam omega lagi, RM3 billion lagi, mmg kena byk duit sebab nak tutup mulut bontot2 yg dah dibalunnya....

    ReplyDelete