Friday 29 June 2012

KASSIM AHMAD MAHU TEMBAK & GANTUNG ANWAR SMPAI MATI!!

Marah betul Kassim Ahmad dengan Anwar Ibrahim.  Sebenarnya bukan Kassim Ahmad jer rasa macamtu, ramai lagi yang meluat tahap dewa dengan Anwar si penipu nie.  Kalau bunuh orang tu tak berdosa, mungkin dah lama Anwar tu jadi aruah.  Dah tinggal gigi jer kot sekarang nie.  Yang lain-lain dah hancur!

Di mata Dr Kassim, Anwar seorang ahli politik "lidah cabang", "pengkhianat negara" yang didakwa suka memfitnah dan terus terpalit pelbagai isu, antaranya dakwaan menerima dana asing.  Sebut sahaja nama Anwar, nada sarjana kontroversi itu terus bertukar keras. Beliau malah beberapa kali mengulangi hasrat untuk "meludah", "menggantung", "memancung" dan "menempeleng" ketua umum PKR itu.

"Macam saya kata, Anwar ini saya sanggup gantung sampai mati. Saya sanggup tembak dia sampai sekarang. Jahat punya manusia," kata Dr Kassim di SINI

7 comments:

  1. Anonymous12:56:00

    saya takut jaadi rakyat malaysia sebab skrg ramai org asing dah dapat warganegara. hampir satu juta di selangor shj. saya takut org asing( indon, mynmar, kemboja , pakistan dll ) akan mentadbir negara sbb mereka yg bakal penentu kpd kemenangan BN nanti. puak2 ni dah dapat ic biru dan ada nama sebagai daftar pemilih. oleh itu BERSIH 4.0 perlu dilancarkan segera.

    ReplyDelete
  2. Anon 12:56 Ketakutan yang langsung tidak masuk akal dan akak masih tak boleh nak stop gelak nie baca ketakutan melampau awak! Mana idea lawak yang awak dapat nie?

    ReplyDelete
  3. Serban Hijau16:20:00

    Inilah pembohongan yang disebarkan oleh lidah bercabang Anwar dan juak2nya.

    Bodoh punya Anom 12:56. tahu guna teknologi maklumat tapi tak pandai menilai di atara pembohongan dan kebenaran.

    Bila minta bukti kantoi. Cuma orang macam awak saja y7ang kea jual hidup2.

    ReplyDelete
  4. Anonymous16:55:00

    Kepada Anon 12:56,
    Sebagaimana saudara tidak telan bulat-bulat apa yang pemimpin BN cakap maka jangan telan bulat-bulat apa yang dikatakan oleh Anwar Ibrahim dan rakan-rakan. Lepas itu guna otak jangan guna emosi bila buat penilaian.
    Anwar memang hebat berbicara tapi tengok juga air wajah dia. Keruh sangat.

    SEMUT API

    ReplyDelete
  5. Anonymous21:36:00

    Rasanya akak kena tahu sbb kenapa dia benci anwar sampai mcm tu, dulu dia tulis buku anti hadis dan difatwakan haram, dia salahkan anwar, terikut2 sentimen jgn lupa anti hadis tu bercanggah dengan islam

    ReplyDelete
  6. formerPAS00:26:00

    Apa pun segala yg dilakukan anwar tak boleh dimaafkan. Anwar adalah watak munafik moden yang dihalalkan oleh politik PAS. Memang benar bukan sahaja kassim, semua yang ada akal akan setuju dengan katanya, bukan setakat dia anti anwar yang haramkan anti hadis. Apa yg anwar buat amatlah dahsyat sdahsyat dajjal. Islam Liberal itulah seburuk2 amalan. Ulil Abshar Abdalla pun dihukum mati oleh org indon, baca kesah bom utan kayu. Anwar wajar dibunuh... jika tidak ramai yang tak berdosa akan terbunuh. Dia memang harapkan sekurang2nya 3 orang peserta BERSIH mati untuk jadi huru hara.. ingat tu, dia wajar mati.. pushtop.

    ReplyDelete
  7. Anwar bukan pentadbir yang baik cuma jurucakap yang baik.. berat.. dilatih yahudi pula.

    ReplyDelete