Wednesday 30 November 2011

APA KE JADAH KJ MENYOKONG ANWAR DAN PR NI?????

Khairy Jamaluddin memang dah sekian lama dicurigai. Nampak sangat dia cuba berada dalam zon selamat. Kalau nanti PR ditakdirkan memerintah, si kitol ini berharap dia bakal diserapkan dalam barisan kepimpinan PR pulak. Sebab tu dia banyak jugak menyokong tindakan PR.

Dan sekarang dia berterus terang menyatakan yang dia pun setuju dan amat berharap supaya sekatan ke atas protes jalanan dalam rang undang undang perhimpunan aman dapat dipinda. Dan itulah jugak yang diminta dek Anwar dan pembangkang yang berjiwa jalanan ni. Kononnya itulah yang diperlukan oleh anak muda macam dia. Akak pun teringat si KJ ni masa mengetuai patriot melawan bershit 2.0. Bila nak kena sembur lari lintang pukang mamatni. Rupanya dia bukan sangat nak berbaju merah, tapi saja-saja suka nak berarak dijalanraya. Nak lepas gian sebab itu jiwa dia. Jiwa yang sama dengan Anwar, orang yang menjadi idola si kitol ni.

Patutnya KJ keluar je dewan cam pembangkang lain semalam untuk tunjukkan protes. Tapi dia tetap angkat tangan, tetap undi, tetap memperlihatkan ke'biawak'kannya. Keluar dewan kata nak pinda pulak. Memang serupa lidah biawak! Macam ni, masih nak kekalkan dia jadi ketua pemuda ke?

http://www.malaysiakini.com/news/182743

No comments:

Post a Comment