Saturday 26 November 2011

VIRUS UMNO???

Akak nak tergelak ada, nak sedih pun ada. Virus UMNO dah menyerang orang kuat pendek PKR, si Sam Ketot tu. Itulah tuduhan terbaru pengikut PKR yang kecewa dengan tindakan Ketua AMK, Shamsul Iskandar aka Sam Ketot yang meroyan di Johor semalam. Sam Ketot nak jadikan Bershit 3.0 sebagai platform untuk membebaskan Anwar yang dirasakannya pasti masuk ke penjara. Si Sam Ketot berharap dia akan mendapat tepukan gemuruh dari para perwakilan, sebaliknya dia hampir dihumban ke longkang. Kesian sungguh.

Memang ramai yang marah dengan Sam yang memalukan kaum PKR. Banyak blok PR yang mengutuk keras budak Shamsul ni. Antaranya Ameno World yang meletakkan tajuk: Ketua AMK disaran masuk longkang. Blog Anak Sungai Derhaka: PM Melayu, strategi bodoh Shamsul Iskandar.

Kesian betul dia. Cuma akak tak paham bila ada yang kata Sam kena virus UMNO. Tang mana virus tu akakpun tak tahu. Tak pernah pulak UMNO duk ajak orang berdemo. UMNO tak pulak terfikir nak pinda undang2 untuk membolehkan bukan Melayu jadi PM. Tak payahla nak kata virus membodek sebab tahap bodek Sam Ketot langsung tak ada kelasss.

Dan akak tertarik bila orang PKR sendiri cakap depa tak akan mati kalau Anwar masuk penjara. Hahaha. Yang akan mati, si Anwar sendiri. Kerjaya politik dia akan mati bila dia masuk ke penjara. Tak ada sapa nak memperjuangkan Anwar lagi. Anwar semakin bersendirian. Sebab itu Anwar terpaksa jilat Karpal dan Guan Eng!

Moga Anwar dan kaum PKR yang lain bermuhasabah diri sempena tahun baru Maal Hijrah. Buat azam baru dan kembalilah ke jalan yang benar...Aminnnn

1 comment:

  1. Si ketot ni pengecut sampai terkencing dalam seluar..!!

    ReplyDelete