Tuesday 1 November 2011

PAS TERKENA CILI.....Hahaha Hehehe Hohoho

Pedas...pedas...Pedas berapi.  Kalau masak lomak cili api tu, sodap gak dimakan.  Ini cili sudah kena lempar kat muka der....!! Mahu terbakar muka orang PAS bila bekas mufti Perlis, dr Asri Zainul Abidin menyatakan yang PAS tak layak jadi pemerintah.  PAS tidak demokratik dan tidak bersifat terbuka.   Bukan sorang dua yang mula pandang serong pada Dr Asri.  Depa dah tuduh pulak Dr Asri trojan horse kepada UMNO apatah lagi bila tahu Dr Asri hadir di majlis yang melibatkan UMNO.  

Akak tak pedulilah Dr Asri nak sokong manapun, tapi kenyataan Dr Asri yang PAS masih belum layak jadi pemerintah tu yang akak tertarik.  Memang dari dulu dan selamanya PAS tidak layak jadi pemerintah.  Memerintah negeripun tak layak, apalagi sebuah negara.  PAS ni cakap jer pandai.  Kalau cakaptu macam islamik sangat.  Tu sarang pelacur yang 400 meter dari pejabat Menteri besar tu, depa tak kisah pulak.  Pelacur wujud, pencuri, perogol, perompak, penzina dan remaja buang anak yang banyak berlaku kat Kelantan tu semua sebab salah kerajaan pusat.  Masalah gay, liwat semuani sebab kerajaan bawak konsert dan penyanyi gay datang ke Malaysia la.  Tapi yang depa duk sanjung Ambiga, pejuang kesaksamaan gender untuk golongan homoseksual dan lesbian tu pasai apa.  Elton John nak datang sini Pemuda PAS kecoh, tapi Program Seksualiti Merdeka 2011 yang akan berlangsung di sini  pada 9 hingga 13 November, depa tak bantah pun.  Kenapa?  Sebab Ambiga yang akan rasmikan festival tu kawan baik depa? 

PAS memang tak demokratik.  PAS ni main pilih bulu je.  Kalau yang berkaitan dengan bulu depa, kepentingan depa, depa akan sokong.  Tapi kalau agenda kerajaan, depa akan bantah dan cari kelemahan selagi boleh.  Depa bukan ambik kira kepentingan awampun.  Depa pentingkan undi jer.  Akak setuju sangat cakap Dr Asri tu.   
    
Kuman seberang laut depa nampak, tapi hak belalai bengkok kat depan mata, depa buat dek ja.... Belalai bengkok?  Belalai sapa tueee??......Hehehe

No comments:

Post a Comment