Tuesday 6 March 2012

AKHIRNYA USTAZ MENGAKU BERSALAH.....!!!

Bila ada yang mengaku bersalah dan mintak maaf, ada yang cuba memperkecilkannya.  Ada yang menuduh sengaja mencari populariti.  Ada yang beranggapan ungkapan maaf itu tak ikhlas.  Kalau yang melibatkan Umno/ BN semuanya tidak ikhlas.  Tapi kalau melibatkan pembangkang, segalanya ikhlas dan segalanya demi rakyat dan demi Allah.  Bila DS Najib mintak maaf di atas kesalahan lampau BN/Umno yang barangkali telah mengguris hati rakyat, Khalid Ibrahim aka Raja Kelentong kata ini semua lakonan semata-mata untuk meraih undi dan beliau melabelkan DS Najib sebagai Raja Drama

Paling tidak DS Najib mintak maaf jugak kat rakyat.  Yang Khalid duk balun harta rakyat dan menipu sana sini, dia tak pernah mintak maaf pulak.  Lagipun gelaran Raja Drama dah dinobatkan pada Anwar Ibrahim dulu kini dan selamanya.  Orang lain dah tak boleh nak amik gelaran tu.  Gelaran bawak ke mati tuuu....Raja Airmata pulak jatuh kat Salahudin Ayub!  Dia menangis teresak-esak bila kemelut Pas Kedah kononnya dah berakhir.  Hahaha. Lawak, lawak.  Kesian akak dengar cerita Salahudin.  Nampak sangat yang dia sebenarnya dah putus asa dan dah rasa yang Pas akan lingkup di Kedah.  Tapi bila semuanya dah sepakat (kononnyalaa) mestilah Salahudin Ayub menangis.  Sebenarnya menangis legaaaa.  Dan Raja Segala Drama jatuh kepada produksi Pas Kedah!  Hahaha.  Terbaekkk beb!  Azizan dan dua orang exco, Phahrolrazi dan Dr Ismail Salleh terpaksa berlakon bersepakat demi PRU 13!!  Macamlah semua orang tak tahu.  Akak yang kat Nilai pun boleh terhidu dia orang punya bau busuk.  Apa lagi kalau orang yang betul-betul berada kat Kedah!  

DS Najib mintak maaf dari rakyat dikutuk, tapi Anwar duk menghina negara di luar negara, depa duk puji.  Issyyy kenapalah jadi lagu nie...ek?
 
Jauh sangat dah akak membebel.  Sebenarnya tadi akak nak cerita pasal sorang ustaz yang mohon maaf sebab dia mendera dan mengakibatkan kematian seorang budak berusia 7 tahun.  Ceritanya begini......

1 comment:

  1. Anonymous19:03:00

    Hehehehe...jgn salah sangka akak@Nilai...
    Salahuddin menagis bukan disebabkan kemelut di Kedah selesai...

    Beliau menangis mengenangkan untung nasib beliau sendiri.Bila diarahkan bertanding di Negeri sendiri, maka peluang nak menang tu gelap gelita. Selama ni boleh berlagak bila menang ditempat orang..itu pun di kelantan.

    Nak jadi calon menteri besar???? hahahaha, sakit perut den....
    Sedar la...org dah tak nak, maka ditendang keluar. Nak marah tak boleh, terima jer la.
    Dalam hati menangis tak berlagu. Itulah akibatnya bila selama ini berasa diri itu besar, rasa darjat tu tinggi, tetapi lupa bahawa sebenarnya diri tu menumpang tuah sahaja bagi menyelamatkan karier politik.

    PRU13 nanti berkuburlah karier tu...apa yg nak dipertaruhkan?. Jenguk2 dari luar jer la....

    ReplyDelete