Tuesday 13 March 2012

APASAL MUSLIMAT PAS SIMPATI PADA SHAHRIZAT??

Akak setuju sangat dengan Dewan Muslimat Pas yang mahu Shahrizat pertahankan diri jika tidak bersalah. Malah menurut timbalan ketuanya, Dr Siti Mariah Mahmud, kalau Shahrizat tak terlibat dalam NFCorp, beliau tidak perlu letak jawatan.

Memang betul, tapi Shahrizat tak pentingkan diri. Walaupun dia tidak terlibat secara langsung, tapi suami dan anak2 dia terlibat. Dia tak nak dipandang sebagai liabiliti pada parti. Letak jawatan sebagai menteri adalah cara yang terhormat. Itupun masih ramai lagi pembangkang yang nak desak Shahrizat lepaskan jawatan dlm parti. Pada akak depa takut pada Shahrizat bila dia masih mengetuai wanita. Ramai yang sukakan dia. Bukan saja orang BN, tapi jugak wanita Pas. Yang tak suka si Mak Lampir je...Dia jeles kot kat Shahrizat.


Muslimat PAS mahu Shahrizat pertahankan diri


Published with Blogger-droid v2.0.3

2 comments:

  1. Anonymous06:53:00

    Nak pertahan diri.... banyak caranya. Mungkin beliau memilih mempertahankan diri cara gentlewomwn.... tak bergantung pada kedudukan politik. Agaknya laaa.

    ReplyDelete
  2. Anonymous11:19:00

    SHARIZAT LETAK JAWATAN PONG SEBAB KONTAK DAH TAMAT... SAMA LA JUGAK KALAU DIA TAK BERNYAWA PONG SEBAB NYAWA DIA DAH KENA TARIK..... FIKIRKAN LAHHHH

    ReplyDelete