Friday 2 March 2012

BAD NEWS! SIAPA TAJA HASSAN ALI!!!?????

Kesian Mahfuz, kesian Khalid Samad.  Perasaan iri hati semakin menjadi-jadi.  Dendam semakin menebal kat Hassan Ali.  Walaupun Hassan Ali sekadar jual Jati, tapi depa tetap bimbang tahap monkey.  Jati begitu laku sampai ramai yang datang mendengar.  Beli tak beli tak tau lagi.  Tapi orang Pas semakin gabra sampai Mahfuz dan Khalid Samad dah tak boleh tahan.  Panas semacam beb.  

Hari tu Khalid Samad tanya Hassan Ali kalau Jatinya di taja oleh dua syarikat besar.  Dan kini Mahfuz Omar pulak terlompat-lompat dan menuduh Hassan Ali ditaja oleh Kementerian Belia dan Sukan sebanyak RM30 juta!  Dia siap suh siasat lagi.  Kesianlah dengan depa ni.  Mesti malam tidur tak lena sebab hati dan perasaan dipenuhi dengan prasangka.  Busuk tul hati depa ni... Bangkai ayam yang tergantung kat pagar pusat khidmat Anwar tu lagi wangi kot. 

Ni akak nak suh korang berdua siasat dari mana datangnya duit yang banyak untuk perjalanan Anwar dalam dan luar negara?  Setiap hari Anwar bergerak.  Setiap hari ada acara.  Banyak nak pakai duit tuuu.... Gaji Anwar berapa jer sebulan?  Congak-congak agaknya berapa keseluruhan perbelanjaan Anwar?  Siapa yang taja tu?

Sebelum nak kecoh hal orang lain, baik tengok apa yang ada kat dalam seluar sendiri dulu.  Sendiri punya bengkok, ada hati nak luruskan orang lain punye.  Porrahhhh!!         

No comments:

Post a Comment