Wednesday 28 March 2012

NALLA: LEBIH STIM DARI BIASA? BOLEH JALANLA.....

Lu apa kes ane?  Mahu keluar satu lagi cerita basi kaa?  Kalau dulu dah berpuluh tahun jadi setan, mana mungkin tiba-tiba boleh jadi malaikat.  Dulu setan, sekarang tetap setan.  Cuma bertukar tuan.  Jadi perlu apa peduli apa yang setan nie cakap?  

30 tahun bersahabat dengan Anwar, dah tentu-tentu Nalla tahu semua aktiviti Anwar.  Bahkan cerita Nalla hantar Shamsidar ke Trivoli Villa untuk jumpa Anwar pun bukan lagi cerita baru.  Dah pernah masuk mahkamahpun.  Itu baru Shamsidar, belum lagi perempuan atau lelaki lain.  Memang tak hairanlah kalau Nalla tahu kesemuanya sebab masatu memang dia bersubahat.  Atas sebab apa dia bersubahat semua orang boleh fikir sendiri.  Dan bila Nalla keluar dari PKR dan bergaduh dengan Anwarpun bukan sebab Nalla dah bertaubat dan tidak lagi mahu jadi setan.  Tidak!  Nalla tetap setan, tapi dia keluar dari parti setan untuk melawan setan yang ada bagi menjadikan diri dia sebagai setan yang lebih berkuasa dari segala setan yang ada!  Itu aje....

Dan sekarang Nalla kembali semula dengan cerita basi yang kononnya lebih stim dari biasa.  Nalla membenarkan cerita orientasi seks Anwar yang celaru.  Kata Nalla, Anwar memang sah biseksual.  Apakah ini cerita baru?  Dah tentu tidak.  Semua orang dah didedahkan dengan segala cerita ke'biseksual'an Anwar. Video seks Anwar yang 99.9 peratus tulenpun dah keluar.  Air mani Anwar yang ada di jubur Saiful Baharipun dah ditemui.  Pengakuan mangsa liwatpun dah dirakamkan.  Apa lagi yang baru??  Kalau adapun bukti terbaru tentang penglibatan Anwar dengan budak-budak muda di zaman Nalla dulu, apa yang hebat sangat?  Boleh bawak ke mana bukti tu?  Video?  Dah sah-sah video dikatakan bukti besi dan tak boleh dipercayai oleh penyokong Anwar dan Pas.  Tak ada 4 saksi.  Kalaupun senarai nama lelaki dan perempuan dikeluarkan, apa yang kita dapat?  Apa hasil yang akan diperolehi oleh Barisan Nasional?  Apakah sebab bukti terbaru itu nanti penyokong pembangkang akan undi BN?  Tak mungkin!  Sebabnya, bukti yang ada dulu pun lagi nyata.  Ada video, ada air mani, ada gambar.  Tapi tak ada apa-apa yang berlakupun kepada Anwar.  Dia masih gah sebagai ketua pembangkang.  Nik Aziz tetap pertahankan dia dari segi moral.  Dia tetap dianggap Imam Mahadi oleh sesetengah orang.  Dia terus aktif sebagai ketua penipu yang dipercayai hampir satu pertiga rakyat Malaysia.

Jadi tak payah susah-susahlah Nalla.  Tolonglah berhenti dari menjaja cerita-cerita seks Anwar Ibrahim.  Anwar dah terang-terang diangkat sebagai simbol seks Malaysia.  Dan ramaipun yang tidak peduli kalau PM Malaysia ni kaki perempuan atau kaki main bontot jantan.  Depa tak peduli kalau PM tu lurus atau bengkok.  Dan lagi, akak rasa payah jugak nak cari pemimpin yang bersih dari skandal......Nanti satu-satu pulak skandal pemimpin BN yang kuar....Cana?      

Dah kepada penyokong BN, kita cari cerita lain la....Cerita seks memang sedap, akakpun suka jugak nak dengar....Tapi udah-udahla tue....Kalau dah banyak sangat cerita seks, bila dengarpun dah tak stim.  Jadi bosan pulak...
         

3 comments:

  1. betul tu kak.. Hehehe. Boleh tahan jugak agakni. Huhuhu

    ReplyDelete
  2. En Ahmad Shukri: Sebenarnya bukan 'boleh tahan', tapi dah tak tahan sangat dah nie...hehehe

    ReplyDelete
  3. Anonymous10:58:00

    Akak, saya tak kesah jika Anwar kuat sex, tapi dia cakap bohong selamba ja, saya ada tengok video dia janji nak selesaikan masalah penduduk kg buah pala dalam masa dua minggu jika PR menang di pulau pinang. Sampai sudah dia tak tunaikan janjinya. Meraung penduduk kg tu bila bulldozer sodok rumah mereka. Tapi muka Anwar selamba je.
    Sekarang dia tabur macam-macam janji lagi, muka dia selamba jugak. Dia janji nak bagi gaji minimum seribu lebih pada kaki tangan kerjaan. Masalahnya ada yang percaya. Nanti meraung kena berhenti kerja sebab nak jimatkan kos, baru padan muka. Kebun belum dibeli dah janji nak bagi buah kat kita. Sebenarnya ramai orang buat janji macam ni, bila serahkan duit, burn la duit tu. mok.

    ReplyDelete